Funkce:  správce informačních a komunikačních technologií

Poměr:   pracovní

Detail:   

Jedná se o zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat, instalace a opravy HW prostředků, přebírání, ověřování, uvádění do provozu a nastavování parametrů operačních systémů počítačů a síťových prostředí, správa webových serverů.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru s elektrotechnickým zaměřením, nejlépe IT nebo telekomunikace

Dovednosti:

  • znalost instalace a správy OS Windows, uživatelských aplikací do prostředí MS,
  • základní znalost HW koncových stanic a IT periferií,
  • znalost prostředí MS Windows server 2016 ve virtuální prostředí,
  • znalost základních nastavení síťových prvků L2, L3,
  • základní znalost protokolů TCP/IP a protokolů pro přenos hlasu a videa,
  • základní znalost nastavení a provozu webových serverů,
  • zkušenosti s instalací a vzdálenou správou PC,
  • základy práce s databázemi,
  • zájem učit se nové technologické postupy,
  • AJ na úrovni porozumění technické dokumentace.

 

Nabízíme: 12. platovou třídu a zázemí resortní policejní školy s mnoha pracovními benefity.

Kontakt:  tel: 974 845 270  nebo 602 153 331 – Ing. Petr Rudolf

(vedoucí oddělení informačních a komunikačních technologií)

Životopisy prosím zasílejte na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.